Календар

Май 2016
П В С Ч П С Н
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Прогнози

  • 20 1

Facebook

7510 Реал Мадрид / Реал Мадрид КФ

Пълно име Реал Мадрид КФ
Прозвище Белия балет
Основан 1902
Държава Испания
Град Мадрид
Президент Флорентино Перес
Старши треньор Зинедин Зидан
Покажи повече Докладвай за грешка
  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 31 май 2016 [02:35] #250

    Честита титла и от мен, момчета! Беше невероятно в Милано!
    Да, имахме късмет. Да, бяхме на ръба на инфаркта цяло второ полувреме, продължения, дузпи. Да, Атлетико беше страховит на моменти опонент.
    И ДА! ЗАСЛУЖАВАХМЕ ТАЗИ НОЩ! След сивите дни на Бенитес, отчаянието, безличната игра, онова 0:4, оня Черишев, ония 12 точки...
    И Зидан заслужаваше тази нощ! Най-много за него се радвах - заради начина, по който го пренебрегнаха след Карло, заради начина, по който вдигна този обезверен и бездушен отбор, заради всичко, което е дал на този Клуб. Гениален играч, страхотен човек, а вече и един от Големите в треньорската професия.
    CAMPEO11ES!!! Кралят се върна!!!

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   30 май 2016 [21:58] #249

    До коментар [#248] от ComsteR:

    Попаднах на това в интернет. Много добре написан текст.
    ,, Мъртвият Реал се изправи от гроба, нахлу в залата, и си тръгна с купата''. Това обобщава като цяло сезона на клуба.
    Като се започне от назначаването на Бенитес, безличната ни игра при него, и се стигне до светлината в тунела, назначена на пост едва в началото на годината- Зинедин Зидан.
    Този човек извърши невероятни дела, вдигна самочувствието на играчите и те показаха какво могат, спечелвайки трофея.
    ,, Умрелият отбор, задължен да повтори подвига от Лисабон, но в обратен ред, се изправи от ковчега и започна да ходи''. Изправихме се от калта и триумфирахме под звездите в Италия. Няма нищо по- ценно от Ушатата купа.
    На площада ,, Сибелес'' Рамос погали статуята на принцесата и вдигна купата високо в небесата. Сякаш и каза :,, Спокойно, короната отново е на главата ти''.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 30 май 2016 [19:28] #248

    Умрелият отбор, задължен да повтори подвига от Лисабон, но в обратен ред, се изправи от ковчега и започна да ходи. Пред Страшния съд се изправят както грешниците, така и чистите души, за да отговарят пред Бог. Реал Мадрид - абсолютен грешник, излезе в Лисабон преди две години във финал, който щеше да реши съдбата на клуба за цяла една вечност. Загубата беше на косъм, но Реал оцеля с последното разиграване. Две години по-късно след един катастрофален сезон пристигна в Милано, за да изиграе най-важния мач за годината. И този път отново имаше драма. Не в добавеното време, а до последната дузпа.

    Трябваше да гледате Атлетико, който излезе на преден план на сцената, който имаше главна роля и заслужаваше да я има. Но ако имаше гол от засада, то при дузпата Гризман пропусна. А в един финал пропуските от дузпа струват скъпо. Атлетико изпусна една и срещу Байерн на полуфиналите. Сега една в редовното време и още една при решителните изпълнения накрая. И историята показа, че това коства много. Изпускаш една, изпускаш две... Това е много.

    А свободният удар при гола на Реал беше изпълнен като интелигентна бомба. Бейл отклони страхотно с глава и топката отиде точно в онази призрачна зона на ръба на гола, където властват вратарят и защитниците. Серхио Рамос обаче влезе там, все едно влиза в бар със запалени лампи, и направи крачка към това, да вдигне купата над главата си. И когато нещата са на живот или смърт, Серхио е човекът, който оставя живота си. Човекът за такива мачове. Изпълни и една от дузпите и вкара. Живее заради финалите на Шампионската лига. А в другите мачове може да забравите за него.

    Двата отбора разшириха своите недостатъци, които в същото време са и техни благодетели: страх, самота, героизъм като от стар филм за Дивия запад. Оттам дойде голът на Рамос - толкова странен, като от мрачен сценарий. И голът на Караско, който пък имаше всички белези на отмъщението в уестърните: набег в наказателното поле, вдигайки прахоляк зад себе си, оставен за защитата, и опъване на мрежата пред своята екзалтирана публика.

    Този гол на Атлетико изпари илюзията на Реал и неговите фенове, които вече бяха щастливи и мечтаеха, че ще сломят своя съперник в редовните 90 минути. Или не познават Атлетико, или не познават Чоло. Не противодействаха на съперника, не правеха нищо. Дори когато имаха най-добрата си възможност да унищожат Атлетико, пропуснаха. Но дори и след гола на Караско живецът в Реал липсваше. Отборът запази това спокойствие, като целта очевидно беше да не допусне нов гол, а не толкова да отбележи. И накрая трябваше да тича. И умря. Изтощен и без въздух, точно както смъртните в последната секунда, преди да си отидат.

    Тъжната и безлична физиономия личеше дори на лицата на страхотния Каземиро, счупения Бейл и на Иско, който пък се появи на терена, за да даде глътка въздух на объркания си отбор.
    Така обаче дойде време за дузпите. Кристиано не пропусна, Рамос не пропусна, никой не пропусна. Мъртвият Реал, задължен да повтори подвига от Лисабон, се изправи от гроба и започна да ходи. Отказа да бъде съден от Страшния съд. Нахлу в залата и си тръгна с купата. Беше ли несправедливо? Със сигурност. Няма Бог, когато на европейски финал е Реал Мадрид. И това е необяснимо.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 30 май 2016 [17:34] #247
  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 30 май 2016 [13:50] #246

    Карвахал Варан и Бенз няма да играят на еврото това от една страна е добре защото ще си починат повече почваме рано на 9 август но от друга е лошо заради опита който щехе да продобият

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   29 май 2016 [22:09] #245

    До коментар [#244] от Cristiano_R7:

    Приятелю, след спечелването на Шампионската ушата купа остават само положителни емоции. Просто понякога е нужно да минеш през ада, за да стигнеш до рая. Победихме и това е най- важното в случая. Другото е въпрос на губене на време в обсъждане на грешки, които със сигурност са поправими.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   29 май 2016 [21:31] #244

    И честито на всички за 11тата,играта ни буше много добра до първите 45 мин,но Зидан направи грешки,които можеха да ни костват купата. 1та грешка беше,че много бързо направи 3те смени,2та е,че след 1то полувреме играхме много зле все едно вече бяхме спечелили и това можеше да коства всичко.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   29 май 2016 [21:24] #243

    Казват,че имаме интерес към Джон Стоус от Евертен,за заместник на кой можем да го ползваме? Рамос?

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   29 май 2016 [15:48] #242

    Отново сме на върха на Европейския футбол. Велик Реал, Велик!!

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 29 май 2016 [03:17] #241

    Честита титла на всички ! След ужасявщия старт направихме феноменален завършек на сезона всички изиграха много силно финала на сезона но За мен лично играчи ккакто на финала на ШЛ така и играчи на сезона са Бейл и Каземиро

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 29 май 2016 [01:40] #240

    Честито и от мен момчета,все още ми е малко трудно да повярвам че спечелихме 11-тата,Реал е велик клуб точно заради такива моменти като този

  • Аватар на sviliev
    sviliev   29 май 2016 [01:28] #239

    Честито! Радвайте се на футбола и бъдете над нещата

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   29 май 2016 [01:09] #238

    Честита купа!

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 29 май 2016 [01:08] #237

    Честито на всички Мадридисти!

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   29 май 2016 [01:00] #236

    Невероятно. Това, което се случи днес на Сан Сиро, беше невероятно. Взехме 11-тата си купа в Шампионската лига. Чувствам се супер развълнувано. След изравнителния гол и при дузпите за малко да ме удари сърдечен удар.
    Реал е най- добрият отбор в света! Доказа го!

  • Аватар на Crissstiano
    Crissstiano 924 29 май 2016 [00:40] #235

    11111111111111

  • Аватар на Crissstiano
    Crissstiano 924 28 май 2016 [20:26] #234

    www.youtube.com/watchv=9FKdTwZ-soo Ай момчета вяра до последно!

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   27 май 2016 [22:57] #233

    Мадридисти, идва най- важният момент през този сезон за нас. След като преживяхме малък трус, се върнахме там, където ни е мястото- на тепиха на Европейския връх. Утре от 21:45 влизаме в един много вълнуващ мач- финал на Шампионска лига.
    Скъпо ми е да го кажа, вълнувам се, когато го споменавам. Не съм си представял, че под ръководството на Бенитес имаме шанс да достигнем до тук. Дойде лъчът спасение, дойде лъчът надежда- Зинедин Зидан.
    На този човек дължим факта, че сме тук. Да повдигнеш духа в съблекалнята на звезди от ранга на Реал Мадрид е велико постижение. Да достигнеш финал на Шампионската лига за половин сезон- Уникално!
    Сега малко мога да засегна Барселонските фенове. Когато бяхме в калта, ни сочеха с пръст, пишеха се всякакви неприятни неща по наш адрес. Това не ги прави големи фенове, те не можаха да го проумеят. За да си фен, преди всичко, трябва да имаш разум, с помощта на който да подкрепяш с вярност и честност и преданост твоя отбор.
    Сега защо не пишете, каталунски фенове? Защото нямате твърдения, нямате аргументи, нямате пръчка, която да захапете. Ще кажете: ,, Е, ами ние си взехме лигата и купата на краля''. И какво от това?
    Как си взехте лигата... За малко да я изтървете. През април имахте невероятен спад в играта си. За купата на краля просто нямахте конкуренция- това е истината.
    А Реал. Той изплува от калта, за да достигне в небесата.
    Диамант, паднал в калта, си остава диамант, а боклук, извисил се в небесата, си остава боклук.

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 27 май 2016 [19:42] #232

    Ако искате може да гледате пресконференцията на Зидан преди мача с Атлетико която започва в 19:45.Ще я дават по RING.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   25 май 2016 [09:33] #231

    До коментар [#229] от sviliev:

    Мерси

  • Аватар на PetarRM
    PetarRM 781 24 май 2016 [22:49] #230

    След като барселона би севиля не трябва ли да играе със втория в първенството а не отново със севиля за супер купата ?

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 май 2016 [22:34] #229

    До коментар [#228] от Cristiano_R7:

    Изиграхме един мач и отпаднахме...административно. Благодарение на административния ни капацитет и най-вече, разбира се, на гениалния Рафа Бенитес, единственият треньор в историята на футбола, успял да отпадне 2 пъти по административни причини, при това с 2 различни отбора.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   24 май 2016 [15:10] #228

    За наше спокойствие Роналдо ще играе,контузията му не е сериозна.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   24 май 2016 [15:08] #227

    До коментар [#224] от sviliev:

    Лерси,но Реал кога са отпаднали?

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   24 май 2016 [14:05] #226

    До коментар [#225] от sviliev:

    От Марка пишат, че това било само фалшива тревога.
    Дано наистина е така, защото без него ще ни бъде трудно.
    Остават само 4 дни до финала, всички трябва да са на линия и мобилизирани.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 май 2016 [13:51] #225

    Голямата звезда на Реал Мадрид Кристиано Роналдо беше сполетян от изключителен малшанс пет дни преди финала на Шампионската лига с Атлетико Мадрид. Португалецът напусна терена с мускулна контузия около половин час след началото на мачлето на Валдебебас.

    След центриране Даниел Карвахал засили CR7 към вратаря Кико Касийя и Роналдо получи неприятен удар от стража. Роналдо напусна терена, хвърляйки гневно бутилка на земята, след което отказа да сподели пред журналисти какво е физическото му състояние. Веднага след сблъсъка лекарският щаб се погрижи за футболиста, но бързо стана ясно, че той няма да продължи тренировката.

    В последните няколко дни номер 7 тренираше предимно във фитнеса заради натрупана мускулна умора.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 май 2016 [13:41] #224

    До коментар [#223] от Cristiano_R7:

    Мачът ще е между Барселона и Севийя. Точно кога ще е не знам, но обикновено са във втората половина на август мачовете. Нека се концентрираме върху нашия мач в събота.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   24 май 2016 [13:07] #223

    Искам да попитам кога ще се играе финала за Суперкупата на Испания и кои са финалистите?

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   24 май 2016 [00:03] #222

    До коментар [#221] от Drogba_d:

    Всичко е въпрос на преценка на треньора. Очаква се да отсъства от 3 до 4 седмици.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 22 май 2016 [17:27] #221

    До коментар [#220] от mitko1010:

    На финала щеше да е резерва и без това... Дано се оправи за европейското защото ще е сериоЗен удар по самочувствието му

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   22 май 2016 [15:47] #220

    По медийни информации, Рафаел Варан ще пропусне финала на Шампионската лига и европейското.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 22 май 2016 [09:46] #219

    До коментар [#218] от Cristiano_R7:

    Ми да, ако трябва да преведе нещо от френски....
    Като нищо Перес ще го направи - Мората си е наше момче, Мадрид за него е дом и семейство, вкарва предостатъчно за минутите, които получава... Пращаме го в Юве значи. Гамейро е наемник с един читав (що годе) сезон - 'начи е идеален за нас.
    Откакто не се напънахме за Суарес съм видял само един нападател, който си струва да купим (Дибала), но и той ще отиде в Каталуня май. Предпочитам момче от школата пред някакви френски пръчки и всякакви "звезди" изгрели вчера и залязващи утре.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   20 май 2016 [17:49] #218

    И ако го купим за заместник на кого можем да го ползваме... Бензема?

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   20 май 2016 [17:47] #217

    Според вас добре ли ще е ако купим Гамейро? Защото казват,че май ще го вземаме.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 20 май 2016 [17:09] #216

    Някаква грешка е станала, коментарът ми е до Дрогба.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 19 май 2016 [22:17] #215

    До коментар [#210] от kiril_kovachev:

    Не мисля, можем само да го отложим до зимния.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 19 май 2016 [19:19] #214

    До коментар от kristiyan1345:

    Утре могат да кажат че ще ни махнат и 10 титли на Испания така че спокойно не вярвай на всички глупости където се пишат

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 19 май 2016 [17:38] #213

    До коментар [#212] от ComsteR:

    А наказанието на 100 процента ли е сигурно или има шанс Да го премахнем

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 19 май 2016 [16:30] #212

    До коментар [#209] от Drogba_d:

    Нямаме нужда от Дибала, имаме нужда от едно крило,защитник и нападател. Наказанието ще ни влезе в сила, след летният трансферен прозорец. Искренно се надявам и Хамес и Иско да са в отбора и следващия сезон. Като добавя и факта, че имаме Йодегард,Асенсио и Вайехо, ни трябва само нападател.

  • Аватар на kristiyan1345
    kristiyan1345   19 май 2016 [13:33] #211

    не е виц а е истина

  • Аватар на kiril_kovachev
    kiril_kovachev 893 19 май 2016 [09:44] #210

    До коментар от kristiyan1345:

    че и на китайски си го написал тоя виц...

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 18 май 2016 [20:33] #209

    До коментар [#208] от ComsteR:

    Еми да уж така ама ме съмнява ако ще правим подобен трансфер ще е в края на август иначе го предпочитам пред погба азар иии всички други с които ни свързват

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 18 май 2016 [17:01] #208

    До коментар [#207] от Drogba_d:

    Уж 90 милиона сме предложили, а Ювентус са ги отказали.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 18 май 2016 [12:42] #207

    Говори се че сме искали Дибала , да им дават пълните права на Мората и още 40-50 милиона и да го взимат това момче до 2 години ще е най добрият нападател

  • Аватар на kiril_kovachev
    kiril_kovachev 893 17 май 2016 [11:20] #206

    Пичове, ако Атлетико не ви победят в редовното време, мача е ваш! Просто Х ще е само във ваша полза. Замислете се, толкова физически футбол играят, винаги накрая капват и едвам ходят вече. Както на финала преди 2 години, както и когато играха продължения с Байер Л., те просто виждат големи трудности. Това смятам аз..

  • Аватар на General96
    General96   16 май 2016 [18:28] #205

    До коментар [#201] от ironkov:

    И вие ставате за пътуващ цирк.300млн. дадохте за трансфери, а накрая се борите за участие в ЛЕ

  • Аватар на sdw
    sdw 680 16 май 2016 [18:06] #204

    До коментар [#201] от ironkov:

    Верно е смешно фен на Юнайтед да говори за такова нещо.Вие направихте рекорд за дадени пари за един трансферен прозорец и гледай,LE

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 16 май 2016 [15:12] #203

    До коментар [#201] от ironkov:

    Смешник вие изхарчихте повече от нас последните години и отбори като тотнъм и лестър са пред вас

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 16 май 2016 [14:11] #202

    До коментар [#201] от ironkov:

    От кога играч на Юнайтед не е бил в битка за златната топка/обувка ? От кога не сте играли на европейски финал ? От кога сте нямали голмайстор дори само в Англия ?

  • Аватар на ironkov
    ironkov   16 май 2016 [13:04] #201

    Толко напъни и пак нема титла....Абе купете два слона и ставате за пътуващ цирк....Така и така шампиони няма да ставате скоро...Мулювци.....

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 15 май 2016 [00:37] #200

    До коментар [#197] от Drogba_d:

    Ние титлата я изгубихме в мача с Валенсия.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   14 май 2016 [21:12] #199

    До коментар [#197] от Drogba_d:

    Не може да им повлияе, ние не държахме титлата в ръцете си, не зависеше от нас. Каквото зависеше от нас, го направихме - 12 поредни победи на финалната права.

  • Аватар на Daley_Blind
    Daley_Blind   14 май 2016 [20:45] #198

    До коментар [#197] от Drogba_d:

    Това може да се случи само в испанската Ла Лига.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 14 май 2016 [20:04] #197

    90 точки и да не си шампион сигурно е доста тежко на играчите ... Дано не им повлияе на психиката за финала ! Напред за 11тата

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 14 май 2016 [19:07] #196

    До коментар [#195] от PetarRM:

    насрал ... миналта година ни вкара 2 гола вкара и на барса на финала и ми казваш че не бележил във важни мачове ? гледа ли мача с байер минаваше ги по 5 човека ... отмениха му и чист гол ... докато тези които си ги изброил трябва да изръсим 100 милиона и да продадем бензо

  • Аватар на PetarRM
    PetarRM 781 14 май 2016 [18:02] #195

    Да не чувам за никаква Мората не ми трябва нова скатавка като игра в реал решава ли мачове вкарвали голове я ми кажете и тогава говорете не ни трябва младок който да се насира в големи мачове и пак да сме втори трябва ни нападател който да може да вкарва като Агуеро,Лева,Мюлер или Гризман !!!

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 14 май 2016 [16:43] #194

    До коментар [#193] от peniaii:

    В Юве да не е твърд титуляр? Той там си е резерва на Манджата...А Бензема е класииии над Манджукич.
    И все пак смятам, че ще получи не по-малко минути от тези в Юве.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   14 май 2016 [16:26] #193

    До коментар [#192] от Drogba_d:

    Да и аз искам да си върнем Мората,но на кой на мястото ще играе не вярвам да иска да бъде резерва на BBС.Но със сигурност е много-добър футболист а и е наш юноша и е много добър,но проблема е че няма да иска да бъде резерва.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 14 май 2016 [16:02] #192

    До коментар [#191] от ComsteR:

    Точно за това искам да си върнем мората вкара на куп големи отбори включително и на нас има си самочувствие има си и голмайсторски инстинкт комбинативен е а и е наш юнуша и е свикнал в клуба

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 14 май 2016 [15:55] #191

    До коментар [#190] от LosBlancos7:

    Принципно, за да се докаже един младок, му трябва точно влизане в игра срещу голям отбор. Няма нещо по-добро от добро представяне в мач с Реал,Байерн,Барса,Челси,Псж,Атлетико,Ювентус и други европейски грандове. За самочуствието това е най-добрият афродизиак.

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   14 май 2016 [09:11] #190

    До коментар [#189] от Crissstiano:

    Знам че е така,но да кажем в мач от ШЛ срещу Байерн на 1/2 при липсващите Бейл и Бензема как ти се струва Хесе и Васкес на тяхно място,честно кажи според теб ще се справят ли в такъв мач и ще успеем ли да вкараме?Не казвам че са лоши или да ги гоним,просто за големите мачове не са все още.Първият мач срещу Сити ако бяхме с BBC 100% поне 1 гол щяхме да вкараме ако не и повече...Много пъти съм го казвал тук,но явно няма да стане,Ройс би бил много добра алтернатива на половината ни футболисти.Може да играе като крило,халф,нападател и плеймейкър и е играч за големите мачове,ето това е качествена алтернатива и не просто да седи да търка скамейката,а да бъде ротиран и използван постоянно по този начин всеки ще получава почивка,а той ще играе в почти всеки мач титуляр.

  • Аватар на Crissstiano
    Crissstiano 924 14 май 2016 [08:59] #189

    До коментар [#186] от LosBlancos7:

    Братле няма такъв отбор в света, на който да извадиш най-добрите играчи и да не се промени играта! Аз лично съм много доволен и от Васкес и от Хесе, които разбира се имат какво да добавят към играта си, но вече са привикнали към играта на отбора! В последните години голяма грешка е, че пускаме такива играчи свикнали с отбора да си заминат лесно, а на новите винаги им трябва малко или много да се приспособят.

  • Аватар на PetarRM
    PetarRM 781 14 май 2016 [01:21] #188

    Значи пичове според мене ComsteR разбира най-много нещата. Последните години не взимаме титла точно заради това ,че доста пъти във важни мачове играчите който трябва да ни спасяват нямат ден Роналдо,Бензема и Бейл докато при барселона ако сте забелязали ако ги няма триото маймуни винаги ще се намери някой да вкара от защитниците или незнам си кой.Друга причина е че тоя сезон оная амеба дебела ни закопа ако беше Зизу без да се изхвърлям ще кажа ,че ние щяхме да водим с 12 точки.
    А тоя спор за нападател се води от поне 5 години но не дай да купуваме халфове за какво са ми 15 халфа 10 от тях резерва и дори не влизат кат Ковачич. Четох някъде ,че сме имали пълно футболисти който стрелят отдалече това е най-големия блъф на света нали ги гледам още една причина поради която падаме от някакви по защитни отбори защото постоянно трябва да влизат в наказателното и чак тогава да стрелят не става така ще стреляте и извън него така според мене даже по лесно се вкарва защото вратаря не очаква някакво торпедо да се изстреля към него и ето ти го гола е в кърпа вързан .

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 13 май 2016 [21:56] #187

    До коментар [#186] от LosBlancos7:

    Аз лично предпочитам канте или верати вместо погба за да се разменят с каземиро а пред тях модрич и кроос с резерви иско и ковачич

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   13 май 2016 [13:41] #186

    Истината,е че ни липсват играчи на някои постове и нямат адекватни резерви.Хесе и Васкес са добри,но в мач с голямо значение като тези от ШЛ да стигнеш до там да разчиташ на тях...Все още не са готови за такива мачове според мен...Да Хесе вкара срещу Рома,но това е крайно недостатъчно,за да кажа че някой от тях двамата може да замени адекватно Роналдо или Бейл...Бензема реална смяна няма от както Мората си тръгна.Когато Бензема не е в игра или го извадят 60-70 минута,Роналдо отива като нападател,а по крилото влиза Хесе,Иско или Васкес,това не е равностойно...С толкова многото контузии на Бензема и Бейл ще трябват заместници и това е вън от съмнение.Да халфовете са доста и лошото,е че пак не са равностойни,например Модрич ако е контузен и Ковачич го замени,според вас равностойна смяна ли е това?Говорим към момента,а не да развиваме теории кой след 1-2-3 години ще стане един от най-добрите...И на мен не ми допада балона Погба,но истината е че би паснал идеално в Реал и Зидан би могъл да прави ротации и да има по-малко контузени,Кроос е 6+ почти няма пропуснати мачове,Каземиро от време на време имаше болежки,но Модрич е супер стъклен и точно той е от най-голямо значение за Реал в халфовата линия...Един измежду Иско и Хамес ще трябва да си тръгне,но ни трябва резервен вариант на Бензема.В защита ако Пепе напусне това лято ще ни трябва нов централен,ляв бек който да е смяна на Марсело.От една страна не искам да хвърляме много пари,но това лято което мина трансферите бяха супер зле и реално не решихме нито един проблем в състава...Разбира се всеки си има мнение,но аз лично бих взел нападател,ляв бек,централен защитник(ако Пепе напусне) и бих взел Погба който даже и по някаква случайност да се окаже провал,винаги парите за него могат да бъдат избити и върнати,точно заради това,че е маркетингов балон.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [22:33] #185

    До коментар [#183] от crip1:

    Да ти кажа ли? Купуват се един болюк халфове, и накрая януари Бензема се контузва, и хоп от 22 поредни победи, се озовахме в нокдаун. Да тогава и Модрич се контузи, но и липсата на Бензема беше обезателна. Сезон 2013/2014 започнахме отлично, дойдоха няколко тежки мача, и отново се провалихме поради липсата на качествен заместник на Бензо, тогава и Мората беше в отбора, но няма нищо общо с играча който е в момента. Така че да смятам до някъде, че може част от загубените точки да бяха заличени с един висок и строен нападател, играещ отлично с глава.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   12 май 2016 [19:13] #184

    Роналдо остава в Реал Мадрид до 36

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [16:56] #183

    До коментар [#181] от ComsteR:

    И каква е причината да останем без титла? Че няма таран ли? От кога пък се появи такъв проблем? Никога в Реал не е бил нужен такъв тип нападател и никога няма да е. Причините, за неуспехите ни в първенството са много, но точно пък нещо такова, никога не го е имало. Веднъж Томислав Русев каза една много хубава приказка - всеки отбор, всеки сезон, има поне по 1 момент на мини криза.Въпроса е от тия кризички кой претендент ще излезе с най-много точки. А при Рафа просто играехме трагично и не беше кризичка, а цяло кризище. И точно тогава загубихме титлата.Това е една от причините да сме пак без титла.Понякога просто отборите играят много добре и с таран и без таран пак губиш. Такъв проблем няма. А за затворените отбори казах координирани, тактически грамотни и подредени.Такива са Атлетико, защото го могат до съвършенство и при тях е постоянно.То е ясно, че много играят по тоя начин, но малко са тия, които наистина могат да го направят правилно.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [15:26] #182

    До коментар [#180] от crip1:

    Като добавим и факта, че срещу Волсфбург и късмета беше с нас, при първият ни гол и 3-тия.Те бяха също затворени. А срещу нас не знам само Атлетико да играе така.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [15:23] #181

    До коментар [#179] от crip1:

    Кое е достатъчно колега? Това за поредна година, да останем без титла от първенството, това ли е достатъчно? В мача с Хихон и Бетис, точно таран можеше да ни спаси.
    Да Рамос,Роналдо,Касемиро,Пепе,Бензема,Бейл и Варан играят отлично с глава, но е недостатъчно в дадени ситуации.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [15:11] #180

    Да не говорим, че през сезона единствения такъв отбор е Атлетико и да допуснем, че ще има още 1 такъв мач, максимум 2. Разбирам да сме отбор Билбао, та да ни е нужен такъв реализатор, но не сме.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [15:05] #179

    Нямаме нужда от таран, който само да бави играта.Имаме най-добрия реализатор с глава в Европа, имаме Кристиано, а и Бензема също е достатъчно добър с глава. И тримата са високи и са достатъчни.Срещу затворен отбор, добре построен и тактически грамотен и с таран пак ще е трудно.За тая цел освен всичко, в състава ни бъка и от изпълнители на далечни удари. Така че, всичко е въпрос на гледна точка.Всеки си има собствено мнение, но само можем да стоим и да наблюдаваме какво ще стане.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [13:52] #178

    До коментар [#174] от crip1:

    Точно таран си ни трябва, защото Бензема не е такъв.
    А всички знаем, какви проблеми имаме с затворените отбори.
    Така че един Бентеке би бил, отлична смяна на Бензо.
    Не ме разбирай грешно, искам да го задържим, и да се наложи сред 11-те, когато Роналдо ни напусне. Но за 9-ка, не става, наскоро даже Иско ни беше 9-ка, докато и Хесе беше на игрището.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [13:13] #177

    www.youtube.com/watchv=zvSwQdJncZM

    забележете от каква позиция идват повечето му голове тук.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [12:49] #176

    Ако някой си спомня, преди няколко месеца разтягах локумите тук и бях писал, че Хесе не ми допада.Аз съм човек, който много бързо може да си промени мнението и определено мнението ми за него се измени от тогава.Просто наистина ми харесва как играе последно време и съм убеден, че въпреки, че играе повече по крилото, може да се трансформира и да заема малко по-централна позиция.Нека не забравяме, че е едва 23 годишен.Ще го затрием и него и после ще ревем.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 12 май 2016 [12:41] #175

    До коментар [#174] от crip1:

    За нападател не знам ама халфовете в центъра са ни прекалено много ... И май май поне двама ще изгорят и ще се взима новата "маркетинкова бомба" погба ... Което ще е доста глупаво за мн

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [12:28] #174

    До коментар [#167] от sviliev:

    Такива като Солдадо и Джеко нямат никакъв шанс да паснат. Просто е безсмислено, ще вземем някой и Хесе няма да помирише терен. Цял сезон замества Бензема, така че, може да се каже, че е свикнал да играе 9ка. При нас 9ката ни е важно да е комбинативна, да се разбира с другите, а головете има кой да ги вкарва.Защо да прецакваме човек, който започва да навлиза в игрови ритъм и се разбира много добре със съотборниците си, за някой, който идва и не знае къде се намира?

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [12:25] #173

    До коментар [#171] от crip1:

    Не, глупости... Просто ще е грешка, да се налага грешен футболист на дадена позиция.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 12 май 2016 [12:19] #172

    До коментар [#171] от crip1:

    Хесе и за мен не е никакъв голмайстор ... Най добрия вариант е да си върнем мората момче от школата добър е бележи не знам защо не го харесвате

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [12:18] #171

    До коментар [#165] от ComsteR:

    Братле, нещо ми се струва, че много злобно ми пишеш. Ако на Хесе му се дават толкова минути, колкото тоя сезон, няма да има проблем да е нападател. Примерите, които си дал, не стават, щото това са мачове, в които все още не е имал достатъчно време за да навлезе в ритъм, понеже постоянно е резерва.То се вижда последния месец какво прави, и то точно като нападател.Движи играта, бърз е, има добър удар.Всеки си знае за него си, аз лично бих му дал шанс да се развие още. Такива като Бентеке е просто абсурд да ги споменаваш. Виждаш, че последните мачове играем без Роналдо и Бензема и пак се справяме отлично.И друго, Малага играха супер добре, лоша шега ни изигра Бенитес, щото загуби маса и точки.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 12 май 2016 [12:18] #170

    До коментар [#169] от LosBlancos7:

    Ама нали се сещаш че и играчите на барса ако са във форма на гранада 4-5 гола не им мърдат... Иначе да сами сме си виновни за изпуснатата титла

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   12 май 2016 [10:15] #169

    До коментар [#168] от sviliev:

    Ако сме с всички играчи и в добра форма,Депортиво колкото и да се напъва да ни прецака,няма начин да не извадят топката от вратата си поне 4-5 пъти,така че мен те не ме вълнуват.Истината ще е в Гранада където там ми е интересно как ще подходят домакините или сигурно още чакат куфарчетата с пари...Изпуснахме смешни мачове този сезон,така че нямаме право да се ядосваме на никой...Мачовете с Хихон,2та мача с Малага,1ия с Атлетико,1вия с Валенсия все издънки които реално си бяха спечелени мачове за нас...

  • Аватар на sviliev
    sviliev   12 май 2016 [02:08] #168

    Сега погледнах статистиката от мачовете между Гранада и Барселона на ''Лос Карменес'' от завръщането на Гранада в елита през 2011. Ето я и нея:
    сезон 2011/2012 - 0:1; 2012/2013 - 1:2; 2013/2014 - 1:0; 2014/2015 - 1:3
    Както виждате, Барселона досега не е имал лесна победа. Освен това Гранада са в серия от 2 поредни домакински победи, измъчиха и Селта като гост. Да се надяваме, че ще хвърлят бомбата на десетилетието. Много ми е чудно как Барса победи с 8-0 Депортиво на техния терен, остава си истинска загадка. Не се и съмнявам, че Депор с всички позволени средства ще се опита да ни спре. Те винаги са били в много по-близки отношения с каталунците, отколкото с нас, въпреки изпуснатата от Джукич дузпа в последната минута през 1994 г., от която Барселона се възползва и стана шампион. Знаете как миналата година Барса ги остави в елита. Дано да се разминем с контузии, това е най-важното. Така или иначе нещата не зависят от нас.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   12 май 2016 [01:47] #167

    Трябва си нападател за следващия сезон. Хесе не е 9-ка, не можем да го караме само с Бензема и твърде зеления Майорал. Тилеманс е доста млад, а и е не е 9-ка, Бентеке май е твърда резерва на играчи като Стъридж и Фирмино, което не говори добре за него, а другите двама въобще не съм ги чувал. Според мен от испанското първенство си има достатъчно добри опции за втори нападател - Солдадо, Негредо (и двамата са наши юноши, с много опит зад гърба си), Лукас Перес, дори Рубен Кастро, макар че той има статут на легенда, а и е доста възрастен, което прави привличането му много малко вероятно. От Италия също имаме добри опции - този Едер май е таран, Джеко също не е за отписване, макар че според мен той няма да пасне на стила ни. Като цяло съм за някого измежду Солдадо, Негредо и Перес. Нападател и ляв бек ни трябват задължително, предполагам, че за Хамес ще вземем едни 60 млн. евро, които ще са предостатъчни за две нови попълнения.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [01:30] #166

    До коментар [#164] от crip1:

    Вайехо къде го забрави? Асенсио също може да е алтернатива на Бейл/Роналдо, Йодегаард също трябва да е в първият отбор до 2 сезона макс.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 12 май 2016 [01:28] #165

    До коментар [#164] от crip1:

    Какво може Хесе само не разбрах колега? Знаеш ли в футбола каква е ролята на чиста 9-ка? Не е със сигурност тази която изпълнява Хесе. Още повече той не е чист нападател, той си е абсолютно крило. Именно липсата на алтернатива на Бензо, ни изигра лоша шега в мачовете с Хихон,Бетис и Малага. А точно там Хесе го нямаше никакъв. Харесвам го, да не си помислиш нещо, перфектната смяна на Бейл/Роналдо е, за титуляр трябва да поработи доста още. Някой измежду Бентеке,Дюф,Тилеманс или Агустин би свършил перфектна работа за резерва на Бензо.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [00:58] #164

    М/у другото, от ден вече чета, че искаме да си връщаме Мората.Силно се надявам да не е така.В пъти предпочитам Хесе.Мората израстна адски много, но лично за мен не е човекът за Реал. Хесе тоя сезон получи много минути и вазвръща най-добрата си форма.Преди не го харесвах, но определено последно време играе много добре. Стига вече сме трупали пейката с ненужни играчи. Състава ни за мен е балансиран много добре и очаквам да сме сравнително тихи това лято.Хамес най-вероятно си заминава, така че си имаме Иско в центъра, трябва ни ляв бек, може би и десен, ако решат да освободят Данило, и може би, алтернатива на Касемиро.Лично за мен нападател не е нужен вече, според мен трябва да се разчита на Хесе, показа, че може.Освен това е и наше момче. Имаме си Начо, който този сезон когато и да му бе даден шанс, показа, че може да се разчита на него, както и Варан. Но от Перез всичко може да се очаква, обаче мисля, че при Зидан няма да минат номерата и той твърдо ще отговаря за трансферите. Освен всичко, имаме цели 5 играча - наши кадри. И 7, ако броим Рубен Янес и Майорал. На пук на всички и на това, че бяхме загърбили школата.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 12 май 2016 [00:36] #163

    Хм, няма как да е от това, братле.Тук не става въпрос просто за някои, а за целия отбор.Защото всички са минали контузии, най-малко по веднъж.

  • Аватар на Barca_BG
    Barca_BG   11 май 2016 [23:28] #162

    Аз си мисля, че проблема с контузените не е толкова в лекарския щаб. Все пак Реал е един от най големите отбори в света, и не вярвам позволи некомпетентни хора да работят в лекарския щаб. Същия проблем с контузени играчи го има от доста време и в Байерн. Според мен основния проблем е в самите играчи, явно някой от тях са по чупливи от нормалното. Примерно за Бейл бях чел още като го купувахте, че имаше съмнения за някаква хронична контузия. На другия полюс Роналдо, това е един от хората които се изразходват най много физически а почти няма проблеми с контузии.

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   11 май 2016 [14:40] #161

    До коментар [#152] от sviliev:

    И аз смятам, че Зидан ще избере Каземиро пред Иско за финала в Милано. Хамес си изтърва мястото в титулярния състав и възловият момент беше онази контузия през късното лято на 2015 година. Тя го извади за месец и нещо и после той така и не можа да влезе в игровия ритъм, а и не искам да си спомням как Рафа построяваше отбора..
    Странични теми са това, да си пожелаем за финала добра игра и трябва да спечелим.

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   11 май 2016 [13:11] #160

    Пичове,ако не е виновен лекарският щаб,то тогава просто трябва да кажем,че всичките ни играчи са стъклени и да приключим темата,3то мнение няма...Според мен лекарският щаб стои зад контузиите и донякъде лош късмет,но по-скоро е първото...

  • Аватар на sviliev
    sviliev   10 май 2016 [22:28] #159

    До коментар [#157] от ComsteR:

    Вече при трети треньор е така, не е това причината. Липса на късмет и слаби лекари, това е. 2 години всяка седмица имаме контузии, а Барселона за този период имаха контузия на Меси за 2 месеца и на Иниеста в продължение на три седмици. И си много прав за ББЦ - от 60 мача те са играли в 20. Шокиращо е мека дума.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 10 май 2016 [17:43] #158

    Карвахал,Модрич,Марсело,Пепе,Рамос и Касемиро също бяха извън строя дълго време. Така че си трябва смяна на лекарския екип със сигурност.

    Предполагам, че Зизу ще излезе с Хамес срещу Депортиво, ще види от там, дали би го използвал вероятно и през следващия сезон, доста труд и пот ще трябва да хвърли Колумбиеца, има качествата иначе да я носи бялата фланелка.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 10 май 2016 [17:39] #157

    До коментар [#155] от sdw:

    За да има толкова чести контузии, и такива които се повтарят на едно и също място, значи метода на лечение не е ефективен. И ако вината не е в треньорския щаб, то е в тренировачния процес. Вижте Лестър, изнесоха цял сезон, с 15 играча, от които най-честите смени бяха в нападение, Оказаки,Марез/Марк и Варди сменени от Шлуп,Ореола и Грей.
    Инлер който беше взет от Наполи освен, че беше контузен търкаше и пейката. Айде ще добавя и Дайер, точно 15 играча, които изнесоха сезона на Лестър.
    А ние? Бензема,Роналдо и Бейл, имат максимум 20 мача заедно на терена този сезон, което е шокиращо.
    Роналдо и той последно време болки изпитва, нормално беше пропуснал един мач.Бейл 3-пъти лекуваше една и съща контузия тоя сезон, Бензема изиграе 4 мача, и месец го няма.
    Трябва ни още една 9-ка и отбора е напълно готов за следващия сезон.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 10 май 2016 [14:07] #156

    До коментар [#155] от sdw:

    Е сигурно никой не е виновен, че някой играч току се върне от контузия, и след 5 мача пак е контузен.Специално тоя сезон, Бензема е бил 6 пъти извън строя, 3 от които на едно и също място.Бейл е същата работа.Това ако не е по вина на медицинския щаб, не знам кое е.

  • Аватар на sdw
    sdw 680 10 май 2016 [14:04] #155

    До коментар [#154] от RMCF_1902:

    Какъв е тоя български манталитет все някой да е виновен.

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 9 май 2016 [18:00] #154

    Айде и Васкес с контузия..Какво правят тия от "лекарския" щаб не знам..Аз лично не помня кой не се е контузвал този сезон...

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 9 май 2016 [12:23] #153

    До коментар [#152] от sviliev:

    Хамес трябва Да се прецени след края на подготовката дали да се продава дано му дадът шанс да се докаже лятото а не го продадът рано рано

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [23:56] #152

    Впрочем, трябва да отбележа, че Хамес ми хареса през първата част. Май това му бе най-доброто полувреме от началото на сезона. През второто обаче отново бе посредствен, бих казал. Едно, че се изолира от мача, второ, че направи няколко ужасяващи спирания на топката при опасни наши атаки. Категорично Хамес няма място в стартовия състав за финала, а какво ще решат за бъдещето му, не знам. Зинедин ще трябва да избира между Касемиро и Иско, но вероятно ще предпочете Касемиро.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [23:47] #151

    Интересно, че тАази година има цели две седмици пауза между края на първенствата и финала в ШЛ. За мен е абсурдно финалът да е на 28.05, а първият мач на Евро'16 да е на 10.06, но други решават... Да му мисли Дел Боске. И защо нагласят в толкова ранен час мачовете? Титлата ще се решава от 17 ч. испанско време?! Пустият му азиатски пазар...

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [23:44] #150

    До коментар [#147] от mitko1010:

    Напълно те подкрепям за Кроос. Най-сетне започна да оправдава очакванията. В последния месец играе все по-добре с всеки следващ мач. Прави впечатление, че напоследък повече задържа топката, дриблира повече, тича повече. Има строго положителна промяна в играта му, в момента сигурно е в най-добра форма от всички, заедно с Навас и Карвахал.

  • Аватар на Crissstiano
    Crissstiano 924 8 май 2016 [23:41] #149

    До коментар [#148] от crip1:

    Ами според мен не е типичния нападател, но в последно време наистина е в добра форма. Все пак си мисля, че лятото трябва да дойде нападател, защото при липсата или не добрата форма на Бензема, загубихме важни точки!

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 8 май 2016 [22:57] #148

    Някой забелязва ли, че освен всичко и Хесе последно време навлиза в най-добрата си форма? Май не ни трябва вече заместник на Бензема,

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   8 май 2016 [22:02] #147

    В първенството всичко ще се реши другата седмица. Каквото съдбата реши. Важното е, че се борихме до края.
    Днес бяхме без някои много ключови играчи. Проблемите им не са много тежки, ще са готови за тъй бленувания финал в Шампионската лига. Да свършва мачът с Депортиво и да започваме усилени тренировки за финала. Мисля, че там трябва да съсредоточим основните си сили и да покажем на какво сме способни.
    Тони Кроос много е променил в положителен аспект играта си. Забелязахте ли в днешния мач как контролира топката в краката си? Преди правеше една, две крачки и подаваше нанякъде, като не винаги подаванията му бяха точни.
    Днес той поемаше топката и тръгваше с нея напред. Минаваше много голямо разстояние. Същото го правеше и в мача със Сити, като основна заслуга за победата е донякъде и негова. Полузащитата ни е много солидна с фигури като него и Модрич. С тази си промяна Кроос стана много силен. За финала в Италия трябва да даде всичко от себе си. Смятам, че там основното място ще е полузащитата ни. Трябва да е много солидна. Двамата твърди титуляри, които трябва да излязат на Сан Сиро за полузащитата, са Кроос и Модрич. Другия Зидан да го отреди.
    Вълнувам се за него мач, все едно ще съм на терена. Не мога да дочакам още 20 дни.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 8 май 2016 [21:12] #146

    Едно е сигурно последния кръг се очертава много напрегнат,колкото и шанса да триумфираме да е малък все пак го има,само се надавям Гранада да се хвърлят така всякаш още не са се спасили от изпадане иначе нямаме шанс,ама и ние не трябва да забравяме че имаме работа за вършене срещу Депор ако искаме да се надяваме на някакво чудо

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [20:37] #145

    Симеоне май направи това, което стори Анчелоти през 2014 - жертва първенството за сметка на ШЛ. Да оставиш Гризман и Годин резерви си е престъпление. И Зидан, и Симеоне не предприемат грам рискове. Понякога все пак стават чудеса - вижте какво се случи днес в Холандия. В България преди 3 г. също имаше подобен случай.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [20:26] #144

    До коментар [#141] от Drogba_d:

    Гол от засада на Бензема (при първия пас има такава, при втория няма и как да има, защото пасът е от играч на Валенсия), спестен червен на Касемиро (харесва ми много играта му, но трябва да внимава с тези влизания, направи ли такова на 28-ми, ще го жарнат веднага), и доста неочакван червен картон за Валенсия, когато ние незнайно защо бяхме свалили гарда, а Зидан вече бе сменил Бензема и Роналдо. Аз наистина не разбрах за какво изгониха играчът на гостите. И едно несъгласие с теб - Гранада ще се хвърлят на Барса последния мач, няма да се дупят пред техните фенове, напротив, голям кеф ще им доставят, ако прецакат Барса. А и ще играят за маса пари, които Флорентино им е приготвил. Същото важи в пълна степен и за Депортиво. Това, че днес очаквано и двата отбора се спасиха от изпадане не значи, че ще лягат другата седмица. А май от тази работа си изпати Райо В, учудващо Сосиедад не им даде мача. Трябва да погледна с кого са последния кръг.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 8 май 2016 [20:20] #143

    Имаше засада при гола на бензо обаче свири още 3 които ги нямаше 1 завърши с гол а другите 2 най вероятно също ... Червения картон. И аз не разбрах за какво е ама пак беше в края.. И не забравяйте че точно срещу Валенсия ни одрязаха първия мАч а ако го бяхме взели щяхме да сме първи в момента

  • Аватар на Matteo_Poker
    Matteo_Poker 245 8 май 2016 [20:10] #142

    Съдийските решения бяха неадекватни.Преди гола на Бензема не маркираха засада.Първата засада пък за Реал Мадрид,която бе маркирана не бе засада.На Морено не разбрах защо дадоха директен червен картон ? На моменти се пропукаха Реал и Валенсия можеше да изравни.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 8 май 2016 [20:02] #141

    До коментар [#140] от sviliev:

    с кое са ни бутнали като отмениха чист гол на данило играхме супер последните 20-30 минути се поотпуснаха но важни са 3те точки

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [19:55] #140

    Много силно първо полувреме и много, ама много отпусната игра през втората част. Необяснима е играта ни след почивката, когато все още имаме шанс за титлата, а и играем у дома. И съдията доста здраво ни подпря, отдавна не бях гледал така да ни бутат.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 8 май 2016 [19:52] #139

    ей тея некадърници севилия как пуснаха на гранада полудял съм вместо гранада да се хвърлят на барса последниа кръг те ще си почиват

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   8 май 2016 [18:50] #138

    Този Данило е много зле заради него щяха да ни изравнят.Преди гола от засада на Бензема.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 8 май 2016 [17:19] #137

    Някой знае ли защо състава ни винаги излиза 20-30 минути преди мача а на другите отбори 50-60 не че има значение интересно ми е просто

  • Аватар на sviliev
    sviliev   8 май 2016 [16:11] #136

    До коментар [#135] от peniaii:

    Карвахал също е аут. Без 5 човека сме днес, за пореден път. Някои от тях можеха и да играят, но Зидан не иска да ги рискува. А лекарите в Реал трябва да се омитат до един. След това бедствие през последните 2 години, няма никакво съмнение, че трябват големи промени. Гуардиола недоволства от контузии, а ние какво да кажем? Бензема и Бейл пропуснаха над 20 мача този сезон, в половината мачове играхме без 3, 4, 5 основни фигури.

  • Аватар на peniaii
    peniaii   8 май 2016 [15:52] #135

    Лука Модрич,също е контузен и пропуска мача със Валенсия.Направо ужас сякаш няма лекари във Реал.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 6 май 2016 [18:36] #134

    В смисъл такъв че, Атлетико повечето време се защитава и дава инициативата, за това казвам, че срещу тях играеш тяхната игра. Инъче съм убеден, че ще се обърне специално внимание за зоните на Марсело и Карвахал. Споко, Зидан е човека и бъдете сигурни, Реал ще играе много силно. Амин за здравето на футболистите!

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 6 май 2016 [17:00] #133

    До коментар [#131] от sviliev:

    Както се казва "с една дума" както играхме втория мач срещу Волфсбург.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   6 май 2016 [15:50] #132

    Ще бъдем без Бейл, Бензема и Навас срещу Валенсия. Оф, добре, че почти не останаха мачове. Дано в оставащите 2 двубоя да няма контузии. Амин!

  • Аватар на sviliev
    sviliev   6 май 2016 [15:37] #131

    Е, не е задължително да победиш Атлетико с техния начин на игра. И ние, и Барса, и Байерн сме ги били със собствен стил. А и със сигурност поне в 20 минути от мача Атлетико ще има превъзходство, особено ако догонва в резултата. Моите опорни точки са следните:
    - Марсело и Карвахал да си гледат зоната и да не се включват при всяка наша атака напред. 4-5 включвания през първата част и 1-2 до 70-ата минута, са достатъчни. Ако губим дотогава, в последните 20 минути рискът е оправдан.
    - При всеки корнер или фаул в близост до вратата на Атлетико, Рамос да се включва в наказателното поле, а Касемиро да заеме неговото място до Пепе.
    - Максимално бързи подавания в половината на Атлетико, с колкото е възможно по-малко докосвания. Когато наш играч има срещу себе си двама или повече противници, веднага трябва да подаде на открил се съотборник. Ако няма такъв, по-добре да изрита топката в безопасна за нас зона.
    - Голямо тичане без топка на халфовете и нападателите. Триото в атака, каквото и да е то в този мач, трябва да помага много в защита. Пресата около центъра на терена също е задължителна, винаги трябва да имаме поне двама, които да пресират в тази част на игрището.
    - Максимално акуратно оползотворяване на предполагам малкото ситуации за гол, които ще ни се открият.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 6 май 2016 [12:38] #130

    До коментар [#129] от ComsteR:

    Точно това е начина, съгласен съм напълно.Срещу Атлетико винаги се играе тяхната игра.Тоя път трябва да ги изкараме от зоната им на комфорт и да им дадем да владеят значително повече.Много по лесно ще стигаме до вратата с пространствата, които ще се отворят. Това е начина.И мисля, че точно нещо такова ще направи Зидан.До сега не един път видяхме, че тактически много добре провежда определени мачове.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 6 май 2016 [01:43] #129

    Искам наистина Зидан, да даде иницятивата на Атлетико, и да с Касемиро зад Модрич и Кроос.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   5 май 2016 [02:30] #128
  • Аватар на crip1
    crip1 1205 5 май 2016 [02:02] #127

    И точно това, което си мислех преди мача се случи - Иско има доста по-голямо въздействие върху полузащитата и контрола над топката, докато Хамес има повече влияние върху последната фаза.Но е доста бавничък, зле му влияе това, което му се случва тоя сезон. Същото се случва и с Иско, но той поне е на ниво и мисля, че днес си осигури място и за следващия сезон и показа, че е важна част от отбора.Много голям мач направи.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 5 май 2016 [01:36] #126

    Честото!!!! Втори финал за няма 3 години! Еххх, няма да е този, но някой ден ще ги подкрепям на друг финал от трибуните! НАПРЕД КЪМ НОМЕР 11 !!!!!

  • Аватар на sviliev
    sviliev   5 май 2016 [00:32] #125

    Но 2 финала за 3 години при тази конкуренция, е страхотно постижение. Дори да не успеем да я вдигнем на 28-ми, ако догодина или 2018 успеем, можем да кажем, че Реал доминира в последните години в турнира.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   5 май 2016 [00:31] #124

    До коментар [#123] от Chompers:

    Да ти кажа не е особено редно да се сравнява загубена в 93-ата минута ШЛ с мач от първенството. А и миналата година ги отстранихме с гол в края, а играхме без Бензема, Бейл, Модрич и Марсело на реванша. Много, ама много имат да ни връщат.

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 5 май 2016 [00:29] #123

    Както ние така и те имат да си отмъщават. Ние за последния мач между двата отбора в който ни победиха и заради този мач който загубихме сме може би 3-ти в класирането, а те от преди 2 години имат да ни отмъщават.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   5 май 2016 [00:22] #122

    Тони Кроос много ми хареса в двата мача със Сити. Мисля, че това са му най-силните мачове за Реал. Бейл също бе на ниво. Иско показа, че може да се разчита на него, но не и Хамес. Колумбиецът се превърна в тотално разочарование, просто с ужас го гледам вече. Двамата с Данило може би са и нарочени от публиката, солидна порция освирквания отнасят. Жалко за Хамес, има талант, но явно е по-мек характер и му липсва професионализъм. А за Зидан професионализмът е на първо място.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 5 май 2016 [00:22] #121

    11-тата е много близо момчета, на 90 минути от трофея сме.
    Никакъв риск не трябва да се поема, с Бензо и Роналдо.
    Можем да ги бием ако сме търпеливи, видя се още предният мач с тях, че не са толкова силни, и не трябеа да тръгнем юруш напред и ще се поздравим с Ушатата в един странен за нас сезон. А дори и да го загубим, не мисля, че ще сме се провалили фатално. Зизу е нашият човек!!!

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 4 май 2016 [23:49] #120

    Да ни е честит финалът. ЧЕСТИТО НА ВСИЧКИ!

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 3 май 2016 [16:31] #119

    До коментар [#118] от crip1:

    Според мен на хамес ще заложи но ще видим който и да играе трябва да се раздаде до край !

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 3 май 2016 [15:47] #118

    Съмнява ме в такъв мач да рискува толкова.По-скоро ще дръпне Кроос и Модрич назад и Иско ще започне зад до Кристиано И Бейл.Така го виждам аз. Кофти новина.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 3 май 2016 [15:38] #117

    Утре ще сме без каземиро интересно ми е дали зидан ще пусне рамос или пепе като дефанЗивен или кроос

  • Аватар на sdw
    sdw 680 2 май 2016 [10:33] #116

    До коментар [#108] от mitko1010:

    Да де,разбра ме от първия път

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   30 април 2016 [21:43] #115

    Медиите са една от най- тъпите структури, които съществуват. Пишат новина за Кристиано. Бил стигнал дъното, защото потърсил помощ от лекарския щаб на Барселона относно лечението на контузията си. После се казва, че един от физиотерапевтите му потърсил помощ от лекарите на Барса за контузията на Роналдо. Тъпа измислица, журналистите сами си противоречат в опитите си да изсерат златното лайно, съжалявам, че го казвам толкова грубо, но е така.

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 30 април 2016 [21:23] #114

    На това вече му се вика дюшекчийска баналност всеки мач с 1 гол разлика.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 30 април 2016 [20:31] #113

    Дано райо измъкнат Х от атлетико ... Надиграват ги и губят ....

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 30 април 2016 [20:26] #112

    До коментар [#110] от mitko1010:

    Модрич първо, след това и Рамос,Бейл,Бензо.
    Очаквах повече от Хамес днес, но уви май, дните са му преброени.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   30 април 2016 [20:19] #111

    Важна, трудна и сладка победа за нас на един негостоприемен стадион, на който изживяхме кошмар през миналата кампания. С толкова отсъстващи не очаквах да бием, радвам се, че ме изненадаха приятно. Бейл поема диригентската палка, когато ги няма другите двама. Доста положения изпусна, но вкара фантастичен гол с глава. Като цяло заслужено победихме, доминирахме през целия мач. Единствено ми направи лошо впечатление слабата игра на Хамес, отново. Напоследък сме доста стабилни в защита, Сити и Сосиедад не създадоха нито едно положение пред Навас. Дано и в сряда да бъде така.

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   30 април 2016 [15:10] #110

    До коментар [#109] от sakata_97:

    По отношение на контузиите нещата са трагични при нас . Въпросът е: защо се допуска случването на тези постоянни мускулни контузии?
    Сещам се за онази контузия на Лука Модрич в края на 2014 година в мач на Хърватия срещу Италия. Тази контузия обърка напълно плановете ни за сезона. Дотогава се движехме добре. Сега е леко избледнял споменът за 22-те поредни победи, но по време на всеки от тези 22 мача отборът играеше така, както му приляга. Бяхме добре смазана машина, но се счупи чаркът Модрич и машината сякаш се срути.
    Нямаше качествен заместник и ни беше трудно без него. Ако започнем да анализираме нещата по- обстоятелствено и по- задълбочено, трябва да открехнем вратите на лекарския щаб. Как тези хора си вършат работата? Явно е, че е много некадърно, защото в България ще ме излекуват по- бързо и по- качествено от контузия в прасеца. Неопитността в лекарския щаб на Реал е видна. Започнат да лекуват контузия на даден играч, излекуват я що- годе, и тя се подновява. Ами какъв лекарски щаб е това тогава?
    Това е сбирщина от нищо неразбиращи, попаднали незнайно защо в този Велик Клуб необучени индивиди, заради които нивото ни спада надолу, защото нямаме играчи, които да играят.
    Най- доброто решение е цялостна подмяна на сегашния нищо неструващ лекарски щаб с някой по- добър и качествен такъв, който е съставен изцяло от професионалисти, които не гледат само блясъка на парите, а мислят и за това, заради което минават през вратите на ,, Бернабеу''.

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 30 април 2016 [14:19] #109

    Пичове сериозно съм притеснен за тези контузии които стават във Реал отначалото на сезона,това не е нормално за такъв клуб като Реал.Трябва си сериозна чистка при физиотерапевтите във отбора,незнам какви нещастници работят по тази част но явно не си разбират изобщо от работата.Най ме е яд че всички тези проблеми със играчите стават във най-важната част от сезона,дано поне се опазим от още контузии до края на сезона на основни играчи че вече ще стане банално и дано някак си Роналдо и Бензема успеят да се възстановят напълно за мача със Сити,а ако не са на 100% няма смисъл да играят видя се какво стане със Бензема във мача със Сити не беше готов на 100% и трябваше да го сменяме още на полувремето

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   30 април 2016 [12:28] #108

    До коментар [#107] от sdw:

    Каква ти Барса? Никъде не се говори за Барса, а и това е една шеговата логика.

  • Аватар на sdw
    sdw 680 30 април 2016 [02:11] #107

    До коментар [#106] от mitko1010:

    Извинявай,опитах се да асимилирам логиката ти защо Атлетико трябва да победят Барса.Повдигам вежда,набръчквам чело и си викам "тоя пич яко пОши брат"

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   30 април 2016 [00:26] #106

    До коментар [#104] от ComsteR:

    Не трябва напълно да се предаваме в лигата. Трябва да си вземем спокойно оставащите мачове, пък каквото сабя покаже.
    Искам да изляза с една интересна логика, по силата на която Атлетико би трябвало да отстрани ,,баварците'' и да стигне до финал.
    Футболистите на Байерн тренираха на стадиона на Райо Валекано ,, Вайекас'' часове преди мача с Атлетико и загубиха. Преди две години Байерн тренира на същия стадион и падна от Реал с 1- 0 на ,, Бернабеу'', а после всички ,, мадридисти'' помним как им срязахме германските глави насред Мюнхен. По същата логика се надявам Атлетико да отстрани Байерн с подобен резултат.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 30 април 2016 [00:11] #105

    До коментар [#96] от Hitchhiker1902:

    Да на Нигес не му е даден шанс....И мен много ме радва момчето. Яд ме е за Мата, че не му дадохме шанс.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 29 април 2016 [23:49] #104

    До коментар [#103] от mitko1010:

    Така е колега, разполагаме с що годе добър резервен състав. Спокойно можем да излезнем със Навас,Данила,Варан,Начо,Арбелоа,Ковачич,Иско,Хамес,Хесе,Васкез и Майорал. Като може да се викне и Йодегаард.
    Няма начин Барса да изпусне Примиера, няма просто кой да ги спъне, очаквам от тях още 1-2 разгрома, така че и хикс да направим си е, едно и също. Ушатата трябва да е наша. И Байерн и Атлетико можем да бием, сигурен съм. Ситото може и да ни вкарат, но ние ще им вкараме повече.

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   29 април 2016 [23:25] #103

    Трезво мислещият треньор си има класа, увереност и опит. Личи си, че Зизу притежава качествата, които го квалифицират като такъв. Има поглед над стартовия за всеки мач, било то труден или лесен.
    За утрешното гостуване на ,, Аноета'' Зидан ще построи качествено състава. На мястото на Дани Карвахал може да започне Данило. Може да се даде почивка на Пепе и Рамос, като на тяхно място да започнат Начо и Варан. Младият французин трябва да натрупа игрови минути и при добро стечение на обстоятелствата да започне до Рамос в сърцето на защитата в сряда срещу ,, гражданите''.
    Може да се даде почивка на Модрич и Кроос, като се заменят с Матео Ковачич и Хамес Родригес. Иско също може да започне.
    През този сезон Хамес и Иско се губят много. Каземиро си завоюва ненапразно титулярно място до Кроос и Модрич, като младият испанец и колумбиецът остават на заден план. Въпреки огромните спекулации от медиите, че ще ги продадем- не бива!
    Иско, Хамес, Ковачич- това са бъдещата генерация на Велики полузащитници. До тях и бразилецът Каземиро и не виждам на кого по какво можем да отстъпваме.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 29 април 2016 [19:57] #102

    Обаче много ме радва как Зидан при всяка възможност дава почивка на играчите.Дори при наглед не лесни мачове, той пак прави така, че ключови играчи да са свежи за друг важен мач.Много трезво мисли над нещата, това, че е новак, а директно води Реал въобще не изглежда да му действа.

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   29 април 2016 [19:44] #101

    До коментар [#100] от crip1:

    Аз също смятам,че ще се справим,бяхме на път да вземем своето в Манчестър,макар че бяхме без Бензема и Роналдо в онези моменти.При 0-1 в Англия,визитата им щеше да е безсмислена в Мадрид,но сега продължават да си вярват.Но все ми се иска да ги убием с игра,не искам да им се размине с малко,защото много си позволиха и трябва да бъдат наказани.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 29 април 2016 [19:13] #100

    До коментар [#99] от LosBlancos7:

    Само ще кажа, че съм голям оптимист.Прогноза няма да давам, не обичам да предизвиквам съдбата, но съм вярвам в красива победа, дори без Карим и Кристиано.

  • Аватар на LosBlancos7
    LosBlancos7   29 април 2016 [18:40] #99

    До коментар [#98] от crip1:

    Аз също смятам,че поне 2 гола трябва да вкараме,така че даже и те да вкарат 1 все тая...Не можем да вкараме един гол и да го пазим цял мач,просто се видя и срещу Ювентус миналата година,от късмет и от нищото вкараха 1 гол и умряхме...

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 29 април 2016 [14:23] #98

    Дали ще пуснем или не, няма такова значение, все трябва да бием. А и не мисля, че и да допуснем ще е от кой знае какво значение.

  • Аватар на mitko1010
    mitko1010   29 април 2016 [12:19] #97

    До коментар [#93] от sviliev:

    Можем, разбира се. Само не трябва да допускаме гол на собствен терен, защото работата става много сложна.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 29 април 2016 [01:46] #96

    До коментар [#95] от crip1:

    Ами... продукти от школата играят къде ли не, само не на Бернабеу. Да имаш Карвахал и изобщо да помислиш да пуснеш Данило титуляр, да изхвърлиш Мората и да вземеш под наем Чичарито, да изриташ дел Боске и да докараш поредица величия като Кейрош и Хуанде Рамос... Това си е клубна политика при нас от доста време. Времето на Перес...
    Хуанфран и Луис не ме радват толкова, но Нигес е голям талант, жалко, че е на Калдерон...

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 29 април 2016 [00:52] #95

    Знаехте ли, че освен Саул, Хуанфран също е продукт на нашата академия,а Филипе Луис има мачове с втория отбор? Аз лично не, и бях много приятно изненадан.

  • Аватар на Banditos
    Banditos 687 29 април 2016 [00:29] #94

    До коментар [#86] от sviliev:

    25 дузпи в решени мачове и спечелени 0 точки от тях,все тая.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   28 април 2016 [21:27] #93

    Сити дори и без Роналдо и Бензема можем да ги излъжем с 1:0. Миналата година в реванша срещу Атлетико бяхме без Бейл, Бензема, Модрич и Марсело (!?!), и въпреки това ги победихме с 1-0 с гол в последните минути на Чичарито. Всички ни отписваха, но се справихме тогава. Има кой да вкара гол - Рамос, Марсело, Бейл, Васкес, някой от халфовете. Допуснем ли обаче, ще ни бъде страшно трудно, особено ако Кристиано го няма той и да играе, не се знае в каква форма е). За събота не съм голям оптимист, но така или иначе дори и да бием и в трите мача до края, надали ще вземем титлата. Длъжни сме да се сборим и на двата фронта, пък да видим. Все си мисля, че по-лош късмет от този, който имаме след гола на Рамос в 93-ата минута в Лисабон не можем да имаме.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 28 април 2016 [20:59] #92

    Но естествено Зизу знае много по-добре от мен как ще е най-добре, така че, той най-добре ще прецени.Майорал няма опит нито като мачове, нито като игра с първия отбор, така че, на 98% Хесе ще започне и срещу Сосиедад и евентуално Сити. Но определено головата мощ на Хамес би свършила работа, само дето трудно ще се намери място за него във добре балансирания вече състав.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 28 април 2016 [20:51] #91

    За Сосиедад аз ако съм, бих пуснал Майорал и ако се представи добре, бих го пуснал и в мача със Сити. Хамес съм почти сигурен, че също ще наниже някой друг гол.Варианти има.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 28 април 2016 [20:48] #90

    Поне от Зидан видях, че не рискува изобщо с пускането на неизлекувани. Дано си държи на тоя принцип и изобщо да не рискува за мача в сряда, дори да са на 90% готови, че да не стане някое омазване и накрая да стане така, че ако сме на евентуален финал, тъкмо да се връщат пресни,пресни от контузия.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 28 април 2016 [20:38] #89

    Нека не забравяме, че и играчите чисто и просто си го саботираха отвътре тренера Бенитес. Но и той си се провали с вижданията си. Възможно е да не е от подготовка толкова, колкото от лекарския щаб, което е по-вероятното от двете, въпреки, че са близо.Но това което накланя везните към щаба е, че това е кажи речи всеки сезон.По някаква статистика, която четох, ББС са играли точно 19 мача във всички турнири, което е АДСКИ мижава цифра. Направо до гуша ми е дошло.Един сезон не може да се изиграе като хората.Без контузии няма как, ама то е безобразие, от 2 седмици стават 4, от 4 стават 6-8. Не може Бензема в един сезон вече това да му е 6ти път, и 3ти на същото място. Това означава, че не е излекуван както трябва и се получава рецидив след известно време.Работата е направо смешна, за такъв клуб, а явно работят аматьори.Не ми се иска да ги хуля хората, обаче работата им очевидно не е както трябва.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 28 април 2016 [18:08] #88

    Ако нямаше толкова контузии сега щяхме да водим с 5-6 точки в първенството и да сме си осигурли място на финала 2-3 гола на сити не им мърдаха с роналдо и бенз...... И на истина както каза колегата под мен барса ако имаха толкова проблеми с контузии сега щяха да са 4 сигурно и да отпаднат още от арсенал

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 28 април 2016 [18:04] #87

    26 мускулни контузии от началото на сезона това говори достатъчно ... Всичко е по вина на некадърната подготовка на ония палячо рафа и на некадърните лекари и фиЗиотерапевти бая промени и в медицинския щаб трябват лятото ... Как може на такова ниво при такива пари да се наемат некадърници ?

  • Аватар на sviliev
    sviliev   28 април 2016 [15:53] #86

    Миналата година и на тема "дузпи" много говорехте. Всичко тръгна от мача на Реал с Лудогорец, когато всички опявахте за втората дузпа, а удобно забравихте отменения редовен гол на Роналдо преди това. Е, и по дузпи ни задминахте, този сезон май имате над 25 до този момент, поставихте рекорд. Изпаднахте в ситуацията да ви целят по главите с вашите камъни.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   28 април 2016 [15:32] #85

    Някои хора умират да провокират, и то в нашата фен зона. Като толкова знаете да говорите за жребии, защо не коментирате постоянната липса на ключоъи играчи в Реал? Бензема и Бейл пропуснаха над 15 мача този сезон. В двата мача срещу ПСЖ ги нямаше тях двамата, срещу Сити бяхме без Роналдо и Бензема (французинът просто се мъчеше на терена). Хайде да ви видим вас без Меси и Суарес срещу топ отбор, особено като гост, какво ще направите. И, да, този сезон имаме шанс при жребия, но какъв шанс сме имали предните години? Миналата година играхме срещу Атлетико и Юве, а по-миналата отново срещу тях, плюс Борусия и Байерн. И защо забравяте, че миналия сезон хванахте ПСЖ и Байерн обезкървени? Байерн си спомням, че бяха без Робен, Рибери и няколко защитника. ПСЖ бяна без Ибрахимович, Верати и още няколко човека. И точно пък фенове на Барселона да говорят за побутване на някой отбор, при положение, че 2006, 2009 и 2011 г. спечелихте турнира по скандален начин. Бъдете малко по-сериозни, ако обичате.

  • Аватар на Banditos
    Banditos 687 28 април 2016 [13:36] #84

    До коментар [#82] от PetarRM:

    Затова ги отнесохме 7:1 на Кампа

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 28 април 2016 [12:38] #83

    РОНАЛДО Е ДОБРЕ И ЩЕ ИГРАЕ НА БЕРНАБЕУ СРЕЩУ МАНЧЕСТЪР СИТИ
    Вчера сутринта Кристиано Роналдо се подложи на допълнителни тестове в клиника Рубер в Мадрид. Играчът е искал да се увери, че почивката която си взе е дала резултат и че ще е напълно готов за мача-реванш срещу Манчестър Сити другата седмица.
    В действителност, резултатите от тестовете показват, че Роналдо е напълно готов да се завърне на терена, дори още тази събота на Аноета. В крайна сметка обаче както за клуба, така и за играча приоритет е Шампионска лига и всякакво поемане на рискове, относно здравето на португалеца са напълно изключени. Така че дали ще играе в събота или не, не е от такова значение, но следващата сряда е почти сигурно, че Роналдо ще излезе на Бернабеу, за да помогне на съотборниците си да спечелят място на финала на Шампионска лига.
    Marca.com

    Аз съм пропуснал, но гледах някакви неща в нета, че нещо са буйствали феновете на Ман Сити и са викали нещо за малкия и за баща му.Мале, мале, дупе да им е яко, ако е вярно.

  • Аватар на PetarRM
    PetarRM 781 28 април 2016 [02:49] #82

    Като ми каже некой ,че жалкото подобие на отбор арсенал е по силен от рома и направо ми иде да му се изхиля в лицето и незабравяй умнико че рома взеха точки от вас ! Ще ми ревеват че жребия ни бил лесен я си гледай 100 дузпи дето ви дават всеки мач и си трай !

  • Аватар на Banditos
    Banditos 687 27 април 2016 [23:55] #81

    Всеки един от добрите отбори в Европа Барса,Баерн,Атлетико,Ювентус и др. щяха да са на финал с такъв жребий(Рома,Волсбург,Сити).
    Ревал ще бие без проблем Сити на реванша.

  • Аватар на kiril_kovachev
    kiril_kovachev 893 27 април 2016 [20:01] #80

    Смятам, че ще отстраните Ман Сити. Отбора ви с Роналдо и Бензема изглежда много по-опасен. На Бернабеу Навас е непробиваем също така, но все пак смятам че МС имат капацитета да ви вкарат гол. Все пак вие ще вкарате повече от тях. Мисля, че реванша е 1-ца.. над 2,5 - може би 2-3:1. Така го виждам аз. МС не са ви от класата, въпреки че имат добри играчи и понякога изнасят качествена продукция, но Роналдо си е Роналдо дет` се вика.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 27 април 2016 [18:51] #79

    Посоката към която трябва да се върви е, пълно доверие в Зизу, власта за трансфери също. Той вече ще прецени лятото, схемата ни на игра. За мен си куца от към присъствие на човек зад Бензо(Хамес именно). В повечето случай, атакуваме с Бейл-Бензо,Роналдо,Бензо или Бейл и Роналдо. Трябва още един човек в средата по-изнесен напред. Да пробва в събота Зизу с Касемиро Иско и Хамес, пък второто да вкара Модрич на мястото на Иско. Като Модрич ще играе зад Хамес, а Касемиро зад Модрич.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 27 април 2016 [12:09] #78

    А колкот до схемите имаме играчи за мноого схеми но зидан дойде по средата на сезона няма как да експериментира избра си 1 схема и играе с нея а иско и хамес не са посходящи за вътрешни пполузащитници те са си за зад нападателите дано останат и лятото зидан да напипа още тактики за да играят и те по често догодина

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 27 април 2016 [11:27] #77

    А колкото до бензо всеки сезон се контузва и пропуска около 15-20мача... Е предвид тези факти защо не му взимат заместник а се мъчим с Хесе който не може да влезне във форма не мога да си обесня ... Чичарито да бяхме оставили може би щехме да сме 1 в първенството с някой от запазените му голове

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 27 април 2016 [11:24] #76

    До коментар [#75] от crip1:

    Особено в ШЛ сме страшно зависими от роналдо 90% от головете са негови хах

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 27 април 2016 [10:56] #75

    Снощи се замислих, че ако се разделим с Роналдо ще ни е нужен минимум сезон за да се оправим.И през тоя сезон ще ни размачкат отвсякъде.Сигурно ще вкарваме малко повече от Атлетико.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 27 април 2016 [02:47] #74

    До коментар [#71] от ComsteR:

    Марсело не е виновен. Стоя, стоя, пък като видя, че няма кой да изостри играта - хукна напред... Сърце юнашко, не трае.
    За халфовете - мисля, че Касемиро трябва да се налага, но това не изключва Хамес и Иско. Що пък да не минем на 4-4-2, примерно? Касемиро - опорен, Иско и Лука - ляв и десен, Хамес - зад нападателите. А отпред - които двама от ВВС са здрави. С нашите лекари - можем 75% от мачовете да ги играем по тази схема. Принудително.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 27 април 2016 [02:42] #73

    До коментар [#68] от sviliev:

    Бензо как да не е титуляр, като от години систематично го лишаваме от алтернативи, любимец е на Перес, а със Зизу може и да са далечни братовчеди даже... За да играе е нужно просто да може да ходи
    Яд ме е за Хамес, огромен талант е (още в Порто беше впечатляващ), а Модрич няма да е вечен. Надявах се след година-две да гледаме Хамес-Касемиро-Иско като титулярни халфове, ама май няма да стане...

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 27 април 2016 [01:10] #72

    Аз не съм следил скоро пресконференции и интервюта, някой от вас да е гледал? Не вярвам журнелягата да не са го питали за Хамес. Роналдо ще е ок за ревашна, спокоен си изглеждаше.
    А Бензема трябваше да не започва мача изобщо.

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 27 април 2016 [01:04] #71

    В защита стояхме отлично, с изключение на Марсело, Зизу трябва да му се накара леко. Касемиро има страхотен усет знае къде да застане, и кой точно да покрие. Ясно е, че Зизу ще го налага и следващият сезон. Което със сигурност отваря вратата на Хамес или Иско, нещо което не искам да се случва, въпреки формата на Хамес, колумбиеца е страхотен талант.
    А Иско е невероятен с топка в крака.
    Трябва ни алтернатива на Бензо, да викат Майорал.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   27 април 2016 [00:35] #70

    Ахаха, Роналдо май виси и за реванша. Бензема сигурно няма да играе, очаквам и още един-двама да се контузят. То става цирк вече, чудно ми е какви лекари работят в Реал.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 27 април 2016 [00:30] #69

    По съм склонен да вярвам, че проблема е в Хамес.Струва ми се, че е от хората, които много бързо се помислят за големи.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   27 април 2016 [00:25] #68

    До коментар [#67] от Drogba_d:

    Има, със сигурност. Може би е заради несериозното му отношение в тренировъчния процес. Не вярвам да е заради шофирането или нощния му живот. Бензема прави същото, но играе титуляр.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 27 април 2016 [00:14] #67

    До коментар [#66] от sviliev:

    Със сигурност има някакви проблеми между хамес и зидан не е нормално дори да търка пейката толкова ...

  • Аватар на sviliev
    sviliev   27 април 2016 [00:06] #66

    Просто е жалко във всеки мач срещу топ отбор в последните 2 години, да имаме по няколко контузени. Някакъв уникален карък ни гони след гола на Рамос в Лисабон. За Роналдо вината си е на Зидан, но при Бейл и Бензема си мисля, че е хронично. Това им е най-добрият сезон в Мадрид и изпуснаха повече от 1/3 от сезона. Иначе второто играхме добре срещу един супер страхлив отбор. Да ну вземат обаче да се разиграят в Испания тия... Много ми е жал за Иско, и най-вече Хамес - време е Зинедин да излезе и да кяже истината.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 26 април 2016 [23:44] #65

    0 на 0 е добър резултат , безобразно първо полувреме , второто играхме добре ама с 10 човка Хесе след контузията е трагедия да бяхме оставили мората по добре... хамес най добрия ни халф след модрич дори не получава шанс за жалост май ще блести в друг отбор догодина ... все пак в мадрид очаквам да ги смачкаме

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 26 април 2016 [22:46] #64

    бензо си личи че не е възстановен едвам ходи да пуска хамес няма да е зле

  • Аватар на Chompers
    Chompers 969 26 април 2016 [21:12] #63

    Роналдо няма да играе

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [19:40] #62

    Готови ли сме за мача? Vamos, vamos

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 26 април 2016 [17:57] #61

    До коментар [#60] от fernandinho25:

    Абе не трябва да се забравя и за Силва.

  • Аватар на fernandinho25
    fernandinho25   26 април 2016 [13:47] #60

    До коментар [#52] от sviliev:

    знаете кои да пазите

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 26 април 2016 [13:09] #59

    До коментар [#57] от crip1:

    Може да ги бием само дано не ги подценим както направихме с вълците че този път и роналдо може да не ни спаси ...

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 26 април 2016 [13:01] #58

    До коментар [#55] от sviliev:

    И аз съм за бейл васкез и роналдо ако бензо не играе от 1 минута и зад тях кроос модрич и каземиро някак си иско и хамес не ми вдъхват доверие

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 26 април 2016 [12:19] #57

    Колкото до мача, един Х би бил добър резултат, пък 2 ще е златен.Възможна е и загуба, но поне да вкараме гол.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 26 април 2016 [12:18] #56

    Бензема май ще играе, поне така дочух.Ако не обаче, хич не ми се иска Кристиано да го играе нападател, мъчи се там.

    Инъче за Мората, не знам колко ще се адаптира в Англия, обаче си мислех за Арсенал онзи ден. Чудя се, докога ще я карат така.Кога най-после ще хвърлят малко повече пари.Не става така тяхната, вече колко много години се прави една и съща глупост.Във футбола в днешно време си трябват пари, няма как постоянно с анонимници. Онзи ден гледах статистика - ами то Йозил е направил най-много положения за гол в цялата история на ВЛ (май така беше). И от тия положения колко се реализират? Ето това лято Хамес или Иско (а може и двамата) ще са свободни, да се стегнат малко и да се хвърлят за още поне 2 нови, класни, доказани играчи. Флорентино може да е най-некадърния и нищо не разбиращ от футбол, ама поне има един плюс при него - не го бъркат парите.От тая гледна точка поне има някаква минимална полза от него. Сега, за Арсенал вече не знам, пари ли нямат, какво е, но без едни такива поне 2-3 трансфери това лято пак ще са изпята песен. Както и да е, просто мое наблюдение, не му е тука мястото.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [12:05] #55

    Така, какво имаме за днес, нека направим преглед. Дани Карвахал е възстановен и ще започне титуляр - прекрасно, няма да се мъчим с Данило. Бензема най-вероятно няма да играе днес. Това означава, че има 3 опции за негов заместник. Първата опция е вместо него като таран да играе Хесе (може и на лявото крило да играе, а Роналдо в центъра, може и да си сменят местата). Тази опция ми изглежда най-лоша, защото Хесе откакто се контузи срещу Шалке преди 2 г. не е същият играч, а и като цяло е доста еднообразен състезател, не е за големите мачове. Втората опция е да бъде включен Лукас Васкес - и най-вероятно така ще стане. Показва отлична игра в моментите, в които получава шанс. Тук проблемът е, че той е типично дясно крило, а там мястото е резервирано за Бейл. Има вариант, при който Бейл може да мине отляво, Васкес да играе отдясно, а Кристиано да мине в центъра. Мисля, че Сити едва ли очакват такава подредба и биха били доста изненадани. Другият вариант при тази система на игра е Бейл да играе от втора позиция, а Кристиано и Ваксес да слаломират по крилата. Аз обаче не съм привърженик на тази идея. И третият вариант е да започнем в схема 4-4-2, само с Бейл и Роналдо напред, и с наситена средна линия, в лицето на сигурните Кроос, Модрич и Касемиро, плюс един измежду Иско и Хамес, който да подпомага нападението. Варианти много, ще видим какво ще реши Зинедин.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [11:20] #54

    До коментар [#53] от Drogba_d:

    И аз това си мислех. Още няма гол този сезон в ШЛ, крайно време е. Беензема очаквам да ги накаже, ако не днес, то в Испания.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 26 април 2016 [10:15] #53

    До коментар [#52] от sviliev:

    мисля че е крайно време Бейл да избухне в ШЛ и точно на негова територия ще е прекрасно

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [00:58] #52

    Е, настъпи Денят, удари Часът Тези 90 минути на ''Етихад'' са първото полувреме, в което трябва да покажем, че заслужаваме на 28.05 да сме в Милано. Пожелавам си прекрасен мач, с много положения и красиви атаки, и добър турнирен резултат. Прогнозата ми е 1:1, но се надявам на знак ''2'', без значение от резултата. Дано да опазим поне един измежду Агуеро и Де Бройне.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [00:55] #51

    До коментар [#50] от crip1:

    Той има претенции да е титуляр, но мисля, че в Юве има по-голям шанс, отколкото в Реал, още повече, че те играят с 2 9-ки. Щом там е резерва, в Реал е ясно, че ще бъди втори избор. Мисля си, че Арсенал би бил отличен избор за него, там ще бъде титуляр, а и с него, Йозил и Алексис биха сглобили отбор, способен да направи нещо. Дори и Челси и Юнайтед изглеждат добри опции, особено Юнайтед - първо, Марсиал не е нищо особено, а и няма голям опит, и второ - Моуриньо ще ги поеме, а той започна да му дава път в първия състав на Реал преди години.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 26 април 2016 [00:46] #50

    Мората не е глупав и няма да се върне, а и без това е ненужен.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   26 април 2016 [00:32] #49

    До коментар [#46] от Cristiano_R7:

    И аз мисля, че се шегуваш. Този и за резерва в топ отбор не става. А и поведението му е ужасно. Бенземата задължително трябва да остане и да се дават минути на Майорал. Интересно ще е дали ще си върнем Мората...

  • Аватар на sakata_97
    sakata_97 1219 25 април 2016 [22:41] #48

    До коментар [#46] от Cristiano_R7:

    Хахах тука май се шегуваш или сериозно

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 25 април 2016 [19:07] #47

    До коментар [#46] от Cristiano_R7:

    По-добре да започнем да налагаме Майорал като алтернатива на Бензема отколкото този некадърник.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   25 април 2016 [16:19] #46

    Казват,че Бендтнер ще напусне Волфсбург ако Реал го вземат за заместник на Бензема според вас добър ли ще е трансфера?

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 24 април 2016 [23:45] #45

    До коментар [#44] от Cristiano_R7:

    messivsronaldo.net Има за всеки един сезон статистика.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   24 април 2016 [19:54] #44

    До коментар [#43] от RMCF_1902:

    А тези голове са от както са започнали да играят в Ла лига нали така или..?

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 24 април 2016 [19:05] #43

    До коментар [#42] от Cristiano_R7:

    Меси има 312 гола в 345 мача в Ла лига, а Роналдо има 256 гола в 234 мача в Ла лига.

  • Аватар на Cristiano_R7
    Cristiano_R7   24 април 2016 [18:48] #42

    Казва,че Меси е най-добрият стрелец в Ла лига с 312 гола.А Роналдо колко има? И тези 312 гола за целия период ли е от както е в Барселона?

  • Аватар на ComsteR
    ComsteR 722 24 април 2016 [14:15] #41

    Срещу Атлетико не се играе юруш напред.
    Всеки който подходи малко по-защитно срещу тях, ще спечели!
    Пресен спомен е, как се класираха на 1/4 финалите, след 2 мача с отбор, копие на техният. И ролетка се завъртя в тяхна полза.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 24 април 2016 [12:32] #40

    Атлетико имат невероятни футболисти ако ги хване анчелоти или някакъв подобен треньор ще са много атакуващ и силен отбор като цяло и ще мачкат пак ама с красива игра

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 24 април 2016 [11:41] #39

    Е, така си е думата. Пък и тогава рухнаха по-скоро психически. Издръжливи са.И както казах замениха напусналите с по-класни. Това обаче няма значение ако ние показваме играта и раздаването от последния месец.

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 24 април 2016 [09:56] #38

    До коментар [#36] от crip1:

    Не бъди толкова сигурен, помниш как увяхнаха след гола на Рамос

  • Аватар на Hitchhiker1902
    Hitchhiker1902 551 24 април 2016 [09:46] #37

    До коментар [#34] от sviliev:

    1:0 в Мадрид и хикс на Алианца. Атлетико ще е на финал. Не виждам Байерн какво може да им предложи, при положение, че на полуфинала буквално сгазиха... по-качествения вариант на баварците.
    Тия и за дубъл имат шанс, ако не се намесва Федерацията толкова очевадно. Винаги са ме дразнели с дърварската си игра, но след снощната наглост на Кампа - май почвам да им симпатизирам. Изключително безочливо съдийство и подигравка с футбола и феновете...

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 24 април 2016 [00:52] #36

    Атлетико и 2 мача подред да играят пак ще се държат на крака.Не знам с какво ги зобат, обаче са като кентаври.В едно от студиата, мисля, че беше преди един от мачовете с нас миналата година в ШЛ, някакво наше момче ако не се лъжа в школата на Атлетико беше дало интервю, в което каза, че преди мач тренирали така, че да дадат импулс на всеки мускул за да са на максимум. Дай боже да стигнем на финал, а там съм оптимист и то голям. Особено когато става въпрос за 1 мач. Само ме притеснява, че са избрали един от най-калпавите стадиони за финален мач.Сигурно пачката е играла, а и името му е голямо, обаче терена е доста зле.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 април 2016 [00:32] #35

    И бързина нямат Байерн, Атлетико са по-бързият отбор. Байерн разчитат на огромно владение на топката, което да изнерви противника, и евентуално да доведе и до червен картон. Също разчитат и на центрирания, така биха Ювентус. Гуардиола ще направи огромна грешка, ако пусне Алонсо титуляр, ще окапе още в началото на второто полувреме. А очаквам и да почне само с 2 полузащитника, което при наситената средна линия на Атлетико ще е равносилно на самоубийство. А, да - друг голям коз на баварците е физическата подготовка, издръжливи са. Е, срещу Юве това им помогна, италианците кандисаха след 65 минута. Срещу Атлетико въобще да се надяват на това, ако ще и 1000 паса да направят.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 април 2016 [00:23] #34

    И въобще като цяло, като че ли Атлетико за мен са фаворит за трофея, колкото и странно да звучи за някои. Дано да отидем на финал, много ми се иска и да спечелим Ушатата, но ме съмнява втори път да ги бием на финал. По-добре с Байерн да сме, точно ще имаме възможност отново да натрием носа на Гуардиола.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   24 април 2016 [00:18] #33

    До коментар [#31] от crip1:

    Байерн според мен нямат техничари напред, а и в халфовата линия, които да пробият такава защита. Единствено Коста и Алкантара са играчи с по-голям финес, но и двамата още са "зелени" за такива мачове. Рибери вече е бавен, Робен я е във форма, я не, на Левандовски ще му направят здрав сандвич, а Мюлер си е типично дърво. Най-голям шанс да им вкарат имат от статично положение. Скоро ще видим дали сме били прави с теб... Много хора фаворизират Байерн, не знам защо. Аз не съм съгласен с тях.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 24 април 2016 [00:10] #32

    *в нито един от двата мача.

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 24 април 2016 [00:08] #31

    До коментар [#22] от sviliev:

    Даже са и по-добри с всяка година Атлетико. Замениха тия, които продадоха с класа такива над тях - Гризман, върнаха си Саул Нигез от Райо, който специално за мен е страшен, лично аз му се възхищавам доста. И даже смея да твърдя, че последно време поне аз не съм виждал брутални резачки както преди. Честно казано доста им се възхищавам. Истински гладиатори са си и точно това ме кефи в тях.Естествено, когато играем срещу тях нещата стават лични и доста ги псувам, няма как. Много са груби и респектират, но са си истински бойци. Поне за 4 човека се сещам моментално, които всеки мач са с по 11-12 километра навъртяни. И аз мисля като теб за мача им с баварците, само дето според мен Байерн изобщо няма да могат да бият и в двата мача. Преди съм писал разтягал локумите на тая тема, но главната причина е, същата, която може би и за теб е - разликата в играта. Километричните подавания на Байерн ще ги прецакат, по-скоро от някое центриране биха вкарали.

  • Аватар на Kopew
    Kopew 904 23 април 2016 [23:52] #30

    1вия гол имаше нарушение с/у вратаря
    Пике вади топката от гол линията с ръка
    2рия гол от засада
    2 Нереални дузпи.. Какво още искате

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [23:28] #29

    А, според теб не е нормално... сори

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [23:26] #28

    Интересно, че не са дали и третата на Суарес. Както и да е, най-вероятно ще си вземат титлата. Нашата задача е 3 победи до края и номер "11" във витрината. Имам кофти предчувствие за гостуването на Сосиедад другата седмица, но да не изпреварвам събитията. Очаквам хубава игра във вторник и поне голов хикс. И отново - дано Бензегол да е на линия, Сити са му любимци.

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 23 април 2016 [23:23] #27

    До коментар [#23] от sviliev:

    Това ако е дузпа... www.youtube.com/watchv=Ql1gUpifBNI

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [23:22] #26

    До коментар [#24] от Drogba_d:

    Е, ако Борката Касабов коментира мача, съвсем логично е така да каже. Той е болен фен на Левски и Байерн. И за да компенсира лошия си избор, също симпатизира и на Реал

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 23 април 2016 [23:21] #25

    До коментар [#23] от sviliev:

    2 от 3-те бяха несъществуващи.Като особено 3-тата беше СКАНДАЛНА..

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [23:12] #24

    20 дузпи коментатора каза това не е нормално според мен...

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [23:09] #23

    Суарес явно ще стане голмайстор на първенството. Дадоха им над 20 дузпи този сезон на Барселона. Имаше ли дузпи, гледа ли ги някой?

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [22:49] #22

    Ефикасни са хората, постигат резултати без блясък, и с доста по-малък бюджет от Реал, Барса, Юнайтед, Байерн, ПСЖ и т.н. Симеоне е най-отявленият апологет на дефанзивния футбол, наред с Моуриньо. Разликата е обаче, че Чоло вече почти 5 г. е начело на Атлетико и отборът въобще не е изцеден нито психически, нито физически. Колективът също е супер. При Моуриньо най-много след третия сезон става потоп във всяко отношение. Аз още след жребия казах, че не виждам как Байерн ще им вкара в Испания, дори и при отсъствието на Годин. Само се колебая дали ще е 0:0 или 1:0 резултатът. Абсурд Байерн да бие на " Калдерон".

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 23 април 2016 [21:35] #21

    Тъкмо това си мислех.Обаче не мисля, че ще е незаслужено.Просто имат убийствена ефективност.Аз по-скоро се чудя, как може всеки втори мач да биеш с по 1:0? Калитарска работа ли как да я нарека.Защита, защита, ама без късмет няма как да биеш все с по 1,2 гола.

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [21:06] #20

    Тея атлетико ако станат шампиони ще е скандално ... С тази селска антипатична игра напидобяваща футбол , всеки мач ритане блъскане ииииии 1:0....

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [20:44] #19

    Бейл доказа че може дда замества роналдо браво!

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [18:55] #18

    Браво, страхотен обрат, постигнат без Роналдо и Бензема. Дано французинът и Карвахал са на линия за вторник. Голям мач днес за Бейл и Васкес и много слаб за Иско и Хесе.

  • Аватар на Droktar
    Droktar   23 април 2016 [18:47] #17

    Бейл и Бензема се контузиха. Карвахал го няма Роналдо под въпрос и с тая защита срещу Сити ще е много трудно.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [18:39] #16

    айдеееееееее

  • Аватар на Kopew
    Kopew 904 23 април 2016 [18:38] #15

    БЕЙЛЛ

  • Аватар на Kopew
    Kopew 904 23 април 2016 [18:35] #14

    На Ковачич го наритаха едно хубаво днеска

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [18:31] #13

    Леле какво им става на всички за първи път виждам модрич да обърка 5-6 паса от 7

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [18:26] #12

    До коментар [#11] от RMCF_1902:

    Хесе за кой ли път сам срещу вратаря е бомби в него ...

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 23 април 2016 [18:13] #11

    Хахахахаха,Данило и той не знае какво направи.Иначе Васкез показа, че той трябва да е предпочитания изобр пред Хесе.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [18:09] #10

    ГООООООООООООЛ

  • Аватар на Matteo_Poker
    Matteo_Poker 245 23 април 2016 [18:09] #9

    Данило става нетърпим.Да пуска Арбелоа...

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 23 април 2016 [18:08] #8

    За Бензема мисля, че е добре.Предполагам и той нещо е ударил.Остана си на пейката, не е влизал на вътре,

  • Аватар на crip1
    crip1 1205 23 април 2016 [18:03] #7

    Споко... Бейл ще вкара още поне 2. Нищо, че не играе кой знае колко.

  • Аватар на Kopew
    Kopew 904 23 април 2016 [18:02] #6

    Знаете ли, че в договора на Данило има клауза "Златна топка" - та ако Данило спечели златната топка докато е в Реал Мадрид трябва да платим определена сума на Порто

  • Аватар на Drogba_d
    Drogba_d 621 23 април 2016 [17:59] #5

    До коментар [#4] от RMCF_1902:

    Не всички а 3-4 играча ... Вярвам че второто ще се стегнат и ще обърнат двубоя

  • Аватар на RMCF_1902
    RMCF_1902 902 23 април 2016 [17:56] #4

    До коментар [#2] от Matteo_Poker:

    Какво е виновен примерно Бейл, че топката удари Варан в лицето без той да реагира?Какво да направи Бензо, че Ковачич не може един читав пас да даде?Какво да направи Пепе, че постоянно трябва да покрива зоната на Данило, защото този некадърник си няма и на идея какво да прави на терена.Какво да направи Кроос, че Хесе една топка горкичкия не може да си овладее.Не мисля, че трябва да обвиняваме всички.

  • Аватар на Kopew
    Kopew 904 23 април 2016 [17:54] #3

    И този отбор първият полусезон го бихме с 10-2..

  • Аватар на Matteo_Poker
    Matteo_Poker 245 23 април 2016 [17:52] #2

    Не бих сочил само определени хора,всеки е виновен.

  • Аватар на sviliev
    sviliev   23 април 2016 [17:51] #1

    Без Кристиано сме, както и Карвахал, та трябваше и Бензема да се контузи, и то при 1:2. Ех, какво става, не знам. Колко контузии получиха този сезон Бензема и Бейл? Допуснахме комични голове, направихме си мача труден, но след 30 - та минута тотално доминираме. Без Роналдо и Бензема обаче, трудно ще направим пълен обрат. Модрич и Хамес трябва да влизат на мястото на Иско и Ковачич. И дано Бензема да е на разположение за вторник.